sobota 9. července 2022

Friedrichshafen 2022

 Letos poprvé se synem Martinem, dále OK1FKT a OK1PVT. Krásná akce. Jen trošku dražší cesta a také parkovné a vstupné je asi dražší. On-line objednaná vstupenka na internetu stála pro dospělého 13EUR pro mládež pak 11EUR. Druhý den jsme kupovali vstupenky na místě, cena pak byla 16/12EUR. Každý den je nutné ještě zaplatit parkovné 5EUR.

Vyrazili jsme z Klatov před pátou hodinou ráno a na místě byli v pátek něco po deváté.

Návrat v sobotu okolo před 20:00 hod. Pavel 1PVT pak v půlnoci odjížděl směr Praha - letiště na rodinou dovolenou.. 

Já jsem pořídil nějakou bižuterii, RAM DDR3 , motory s planetovou převodovkou na nějaké budoucí robotické pokusy, nějaké "výprodejní" TRXy. Největší radost pak mám s GSM telefonu BOSH CarTEL ( Mototola 1000 ) jehož již mám 4 exempláře. Byl za úžasnou cenu a překvapení je že i funguje!  Velikou radost mám i z NF PA - puvodně pro 100V rozvod. Ale byl v krásném rackovém provedení za hubičku, takže mě čeká předělávka na " NF 4 OHM" a kuchnutí těžkého trafa. Pro budoucí "karaoke" setup.

Nějaké fotografie ze setkání:









Nějaké RAM 2GB za 1EUR jsem zakoupil...




























Asi budu muset vyměnit mobil - nějak divně fotí v protisvětle a barevné podání je pak úplně zkreslené...



Tenhle osciloskop jsem míval, byl ke koupi u naší firmy jako odporodej nepotřebné měřicí techniky. Skvělý kousek, škoda, že jsem se ho tenkrát zbavil. Mám sice digi - bateriový, ale analog  je analog. Ne na všechno ta digi technika je dobrá...





Tenhle duplexer byl před pár lety za 30EUR, škoda, že jsem jich tenkrát nekoupil víc:¨

http://ok1mhk.blogspot.com/2016/09/duplexer-procom-dpf706.html
















  Opět potěšilo setkání s Karolem OM7ARK, byť to má do Friedrichshafenu mnohem dál než my, nenechal si ujít. Prý letos s manželkou na všechny tři dny....   No nevím, jestli by moje YL vydržela tak dlouho...













Jednou možná.... až budu velkej kluk...


Duplexer za poměrně dobrou cenu....


Tohle by se mi líbilo - bohužel cena 300EUR byla na mě až moc vysoká. Asi by ro stejně leželo někde na poličce...









Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)