úterý 14. prosince 2021

Wifi chytrá zásuvka Hama 176562

 V síti prodejen elektroniky  PrOton se objevila chytrá zásuvka  za zajímavou cenu 199 kč.

Jednu jsem zakoupil a samozřejmě rozebral. Uvnitř je ESP 8285  ( jako známý ESP8266 ale s integrovanou FLASH 1MB ) 

Zařízení obsahuje spínaný zdroj a relé 16A, pro někoho možnost jak levně získat HW na  další pokusy.

I když jsem úplně nepochopil , jak je řešený spínaný zdroj ( chybí oddělovací trafo ). Případné čidlo nebo další periferie  bude galvanicky spojené se sítí.

nějaké obrázky:



.



Jeden člen HW konference mi poslal další popisek pro daný HW:

WiFi modul je tywe2s, tj. ESP8266. Napájení dělá OB2222MCP, stabilizátor AMS1117 3.3.

Piny z WiFi modulu jsem si poznamenal jen ty co jsem potřeboval v ESPHome použít:
Red_Led 05 proti: zem
Blue_Led 13 proti: zem
Relay 14 proti: +5V
Button 04 proti: zem
NC 12





1 komentář:

  1. Jeníku to je superhned mám vyřešené rozsvěcení stromečku dnes. Nemůžu k tomu pořádně, ta smartzásuvka to řeší!

    OdpovědětVymazat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)