úterý 15. října 2013

Diskuse.....?

Přepadla mě nějaká nemoc a při ležení jsem si vzal do postele ntb abych se zas dozvěděl co je ve světě nového….
Nu a narazil jsem na stránky KKW , které občas čtu, protože jsou tam zajímavosti, které jinde nenajdu. Mezi dalším jsem narazil na diskusi:
 Kdo má čas a chuť, nechť si ten „hnůj“ přečte. Nejde ani toliko o argumentaci jednotlivých aktérů ale o styl, kterým je celá diskuse ostatním podávána. 
Co se týče vlastních technických věcí, já osobně  se také nestotožňuji s tím, že pokud si mám něco postavit, musím si koupit čip/codec třetí strany a pěkně za něj zaplatit. A jiná šance není. Někdo to v diskusi  přirovnával  k PC a jeho procesoru J  V téhle ( hodně šikmé ) rovině srovnávání bychom asi skončili u elektriky. Taky ji musím od někoho získat.  A dráty si musím koupit, ty taky nevyrobím J
Ale z5  k diskusím obecně.
   Není to tak dlouho, co jsem se na hamradiu účastnil jedné diskuse na téma slučování dvou převaděčů. Uvedl jsem informace, které jsem dostal  a už jsem dostal „přes hubu“
Když jsem jasně a srozumitelně uvedl argumenty proč jsem to tak do diskuse uváděl,
 a další pravdivé věci okolo materiálu  na bastlení a jeho původu , tak  thread administrátor smazal L.  Nejspíš proto, že jsem ho „nasral“ jak v diskusi patřičně  uvedl.
Takže to byl poslední příspěvek na hamradio a stejně jako cbradio už to pro mě zůstane jen
coby bazarová stránka.   A proč to píšu? Je třeba si dobře rozmyslet, s kým a kde budu diskutovat. Někteří aktéři (a je jich stále víc  a víc)  totiž nejsou schopni opustit myšlenku, že by něco mohlo být i trochu jinak. A s takovými diskutovat nemá žádný smysl. Je to jen ztráta času.
 Mě holt to trvalo trochu dýl, než jsem tohle pochopil, o to víc si budu dávat majzla se někdy do budoucna s takovými diskutéry do veřejných diskusí pouštět.
 A co se týče D-STAR a mého postoje…..?  Byť je to určitě nová a rozhodně zajímavá technologie, mě osobně zatím neoslovila natolik, abych se jí vážně začal zajímat třeba upgradem převaděče.
Jeden z důvodů jsem uvedl výše a další důvod je třeba ona diskuse na darkside.cz.
Odstrašující příklad toho, jak se veřejně prezentovat a jak veřejně prezentovat nějaký zájem.
Dokážu si představit, že kdyby se aktéři setkali v takové vášni někde osobně, tak možná poteče i červená L


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)