pondělí 26. září 2011

AB-DSR 510 SKY s PINem :-(

Tak se ke mě dostal další přijímač na přeladění. Musel jsem ho vzít domů, protože nešel přeladit na místě. Byl zaPINovaný :-( . Doma jsem zkoušel různé kombinace 1234,9999,4321 atd, ale po půlhodině zkoušení, hledání na webu a volání jenomu známému, který se zabývá servisem jsem se jal přeflashovat přijímač pomocí serové konzoly. Program na flashování i poslední FW je dostupný na webu. Jenomže po naflashování stejně neungoval defaultní PIN 0000. Smůla. Předvolby se smazaly PIN ne :-(  Tak jsem přijímač  otevřel a našel  SMD 24C16, kdy by mohl být někde PIN uložen.  Odletoval  nožky 5678, naltoval drátky k Ludipipo programátoru a eeprom načetl. Čtyřkombinací v eeprom není mnoho, všechny jsem si z ICprogu opsal. Fungoval PIN zapsaný na adrese 0490 v paměti. Hurá! V přijímači ale nezůstaly žádné předvolby, tak všechno pěkně znovu naladit.
Dohromady asi 3 hodiny práce. A je to v podstatě za děkuju. Ale zase jsem si zprovoznil na W7 IC-PROG. Nefungoval, stále řval po spuštění PRIVILEG INSTRUCTION! No stačí v nastavení / Hardware zaškrtnout v interfaci windows API, restartovat IC-PROG a už vedele funguje i na 64bit W7.  Já kvůli tomu stále pouštěl stařičký NTB....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)