středa 6. prosince 2017

Holice 2017

Letos mi trvalo dlouho, než jsem se na blogu zmínil o setkání ve Friedrichshafenu a v Holicích.
Důvod je málo času, adaptace v nové firmě CETIN. Kdo neví, po 7 letech jsem opustil Huawei Technologies a.s. a přešel k České Telekomunikační Infrastuktuře ( bývalé O2 , které majitel rozdělil dalo by se říct na technologickou a obchodní část )
A už je klid po bouři, tak jsem s rozhodl alespoň zveřejnit pár fotek i ze setkání v Holicích. Dalším impulzem byl generální úklid na mých HDD a třídění nepřeberného množství fotek při hledání vzpomínek na OK1STW. Je v plánu na Vánočním setkání HAMů v KT pár fotografií promítnout.¨No a když už jsem narazil na foto z Holic 2017, ať nezůstanou v propadlišti zapomenutých dat.

Holice 2017 o5 se synem, a se synem a dcerou mé sestry.    Janička  byla z první návštěvy  Holic tak nadšená, že prohlásila, že si také udělá koncesi. Uvidíme, jestli jí to nadšení neopustí...  Letos návštěvu pojala jako prodavačka nepotřebných věcí. A dařilo se, zpátky domů jsme jeli s téměř prázdným vozíkem Hi. Jani si sebou vzala i quadcoptéru Syma  a občas s ní i odstartovala a úspěšně přistála. Jde jí to s ní...

                                                 


                                            Druhý den:



             Oběd -pvní den, chutná všem!



                         Netřeba dalšího komentáře...?





              Ubytování v domově mládeže SPS AUTO Holice. Vézt s sebou Janičku mělo další výhodu:
Povlékla mi postel :-)


           Ráno...



















 Letos jsem ulovil nějaké zajímavé kmitočty. Horší je, že to nekmitá v PIXIE :-(







Za poměrně mrzký peníz jsem nakoupil nářadíčko - kvalitní nerez, příští rok ještě dokoupím ty štípačky.
Naprosto luxusní zboží... Štípačky jsem lepší v ruce neměl. Tedy pro 0,5mm zastřihování fousů zaletovaných součástek do plošných spojů. Stříhá to jak laser Hi. Prodejce každoročně nabízí poměrně zajímavý a levný sortiment chirurgického nářadíčka. Opravdu doporučuji! Doufejme, že zase bude příští rok!




Někteří prodejci mají opravdu super zboží: 
 Kabel s tak malým útlumem, že stačí jen málo a bude zesilovat!    Možná jsem si měl kus koupit, doma nastříhat a zesilující kousky  sloučit.





Oběd druhý den, a okolo 15 hod hurá domů.



Na viděnou snad v Holicích v roce 2018



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)