pondělí 28. listopadu 2016

Hamrádio Písničky, nostalgie :-)

Nedalo mě to, musel jsem to sem dát...
Tohle asi většina radiomatérů zná:
Drum video
Ale dostal jsem nedavno odkaz na pěkné písničky, které jsem ještě neslyšel.
Takže si je poslechněte, mě se to líbí!
Radioamatér ( Lokálka)
Radioamatér ( TataBoys )

A ještě jednu písničku, poměrně novou jsem objevil u skupiny "Pokáč":
Vymlácený entry ( Pokáč )

   I když tolik nesouvisí s HAMrádiem, úplně jsem si zavzpomínal na mé mládí a první PC 286/16MHz
( později dělo 384DX/40) s kulatým VGA monitorem, modemem Křižík 2400Bd  :-) a připojování na  telefonní BBS. Byla to krásná doba a ta písnička jí naprosto krásně vystihla.
  Těm co je cca 20 let a méně to nemůžou  úplně pochopit, protože se s takovou technikou nesetkali.
A když jo, tak ve formě mrtvého HW, nebo historického kousku zařízení, které někde nefunkční leží v garáži a čeká na recyklaci. Vám možná tehdejší atmosféru přiblíží stejnojmenný videoklip od stejné kapely:
 Vymlácený entry - videoklip youtube
To, že má klip téměř 1,3 miliónu shlédnutí vypovídá o tom, že je to vážně pěknej a zajímavej  "song" !
Takže hezké pokoukání a nám starším i zavzpomínání na ty krásné časy.
Slza mi ukápla :-)

Honza , OK1MHK


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)