neděle 17. června 2012

SKYLINK, CSLINK servisní poplatek

Nestačilo stálé přelaďování a žonglování s kmitočty, teď ještě tohle.... :-(
Nechávám si jedinou kartu ostatní nemá smysl držet. Měl jsem zvlášť CSlink i Skylink kvůli servisu, ale počítám, že už nebude co servisovat a ani se s tím již dál nehodlám zabývat.
  Chtělo by to nějakou další skupinu, konkurenci, byť by tam byl servisní poplatek také, ale třeba jen 10 kč. Aby si dosavadní poskytovatel uvědomil , že on potřebuje zákazníky, ne zákazníci jeho. Mě osobně nejde o těch pár korun měsíčně, platím jiné věci, dražšší, atd...
   Jde o princip a etiku, už se nenechám "dojit" za každou cenu a už vůbec ne, když to někomu jde do kapsy. Stačí koncesionářský poplatek, i ten je mi proti srsti, zvlášť když televizi vidím tak 2 hodiny/ měsíčně. Skylink kartu mám téměř od vzniku a prvopočátku SAT v CR ( ještě to byla první černá se zeměkoulí ) a počítal jsem s tím, co provozovatelé slibovali - tedy satelitní digitální televize bez poplatků!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)